SOCIALE MEDIA VOOR ZELFSTANDIGEN EN KMO’S 

Hoe ga je praktisch aan het werk met sociale media om:

– jezelf zichtbaar te maken en naambekendheid op te bouwen?
– interne bedrijfscommunicatie te optimaliseren?
– zelf campagnes / advertenties te lanceren?
– …

Moderne ondernemers beseffen dat ze niet mogen achterblijven op vlak van sociale media. De vraag die telkens weerklinkt is dan ook:
“Hoe ga ik om met de nieuwe manier van communiceren en hoe kan ik deze het best integreren in mijn bedrijfscommunicatie en marketingplan?”

Een zelfstandige of een kleine KMO heeft echter niet altijd het budget om sociale media uit te besteden. Toch is het belangrijk om ook dit gedeelte van de bedrijfsvoering op een professionele manier te doen.

Met dit boek kan je zelf aan de slag en leer je hoe je op een professionele manier gebruik kan maken de sociale media om je als bedrijfsleider én als bedrijf zichtbaar te maken en naambekendheid op te bouwen.

Bart Janssens - Sociale Media Voor Zelfstandigen En KMO's

€ 20,95,-

(+2€ verzending)

De auteur:

Bart Janssens behoort tot generatie Y, de ideale mix van het digitale en analoge tijdperk. Net die combinatie maakt zijn point of view interessant. Hij startte met het ontwikkelen van websites op zijn veertiende.

Op dit moment runt hij een eigen bedrijf in online marketing met een persoonlijke no-nonsense aanpak. Tevreden klanten zijn hierbij zijn grote drijfveer! Bart groeide op in een familie van zelfstandigen waardoor hij zijn inlevingsvermogen sterk ontwikkelde. Als docent, consultant en gastspreker kreeg hij alsmaar meer vraag naar een samenvattend boek over social media waar een zelfstandige of KMO-bedrijfsleider zelf mee aan de slag zou kunnen gaan.

Koop dit boek! Dan houdt u het antwoord op die vragen in uw handen!

Bestel NU!

Inhoud:
Voorwoord
Inleiding

  1. Generaties
  2. Platformen
  3. Facebook Stappenplan voor ondernemers
  4. Content Management
  5. Webwriting
  6. Conversation Management
  7. Wetgeving en Policy’s
  8. Sociale Media voor Interne Bedrijfscommunicatie
  9. Sociale Media in Online Marketingplan
  10. Voorbeeld Case
  11. Netwerken via Sociale Media
  12. Monitoring en opvolging / tools
  13. Automatiseren (aangeraden of niet?)
  14. Extra’s (trends 2014)

Doelgroepen:
– Ondernemers
– KMO’s
– Vrije beroepers / zelfstandigen
– Commercieel verantwoordelijken
– Opportunisten
– Geïnteresseerden

Informatie:
Auteur: Bart Janssens
ISBN: 9789491220487
Ingebonden
Volume: 220 blz